Gravid igen <3

Är i vecka 17(16+3)

Vi är lyckligast i världen och vi längtar så himla mycket till april då denna lilla bebis kommer. 

Denna graviditet har verkligen varit osäker från första stund, har haft så himla kraftiga blödningar då det var två till en början. Blött och mått dåligt från vecka 7-15. 


17 september vad vi på inskrivning och vid inskrivning vägde jag 60 kg. 
Går hos Jessica på mama mia Karlavägen och är super nöjd.

Den 2 oktober hade vi KUB och allt såg kanon bra ut med den rörliga,sprattliga lilla bebisen som inte ville ligga still en enda sekund. :)

Den 27:e oktober var vi hos barnmorskan igen för att väga mig och lyssna på hjärtljudet.
Jag har gått upp till 65,7 kg och bebisens hjärtljud låg mellan 144-150 slag. 



Jag kommer börja blogga nu varje vecka och skulle gärna vilja göra om bloggen för att få lite ny inspiration. Men det känns otroligt roligt att få vara gravid igen. Kommer dokumentera extra mycket denna graviditet då jag märkte att man inte kommer ihåg någonting efteråt. :) 









NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: