Sjukdomarna fortsätter..

Prickarna blir bara fler och fler..speciellt på H och mig. Vargas prickar är lite mildare röda idag.

Var till vårdcentralen idag och jag har nu börjat ännu en kur med pencillin.
Har streptockocker i halsen. Vargas prov visade ingenting, de är skönt.
Dom sa även att prickarna bara är virusprickar som försvinner inom en vecka. Så jag hoppas det blir så också.



Det går förresten jätte bra för varga att vara utan blöja. Visst har det hänt olyckor men hon "droppar" bara några droppar sedan kniper hon ihop och springer till toan. :)
Hoppas det håller i sig.



Imorgon fyller jag år.. 24 år blir jag.
Har ingen aning vad jag ska önska mig av H och Varga, väldigt frustrerande. Önskade mig först fransförlängning..
Men det kommer då bli ett "måste" att göra en gång i månaden för att hålla dom fina. Vet inte om jag orkar lägga ut det.
Men men.. Något blir det säkert. Lär bli saker till hemmet. Haha.





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: