Bikini på en 1 åring????

Varför ska man ha en bikini på en liten flicka??
tycker att det är helt galet, vad ska dom skydda??
Då kan dom väl lika gärna ha en baddräkt eller bara bikinitrosor???
Jag hade inte bikini när jag var 1 år?
jag hade nog inte bikini förens jag var 10 kanske??
Jag hade bikinitrosa eller badade naken sedan när jag blev äldre hade jag baddräkt.

Nej, baddräkt blir det på min lilla flicka.



vad tycker ni om detta?



Elin

Jag tycker inte att det passar sig när de är väldigt små, men om det ska vara någon typ av bikini så ska det vara som den du lagt upp - hel över och inte något som är liknande en bh som går ner i mitten du vet.

2012-03-13 ▫ 21:46:28
http://doyathang.blogg.se/
Frida

Jag använder uv-dräkter till Elsa. Som en t-shirt och cykelbyxor typ. Då kan dom inte bränna sig genom dräkten. Bästa uppfinningen om du frågar mig :)

2012-03-14 ▫ 10:50:23
http://Http://allgren.blogg.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: