2012.03.05



Nu har gumman däckat och jag sitter och smider lite planer.
Ikväll skall jag prata med henrik om mina planer och se om dom går vägen.
Tänk vad häftigt om jag får min vilja igenom på detta.. hur långt kan jag gå?

Jag har bestämt mig för att bli blond..
Nu går vi mot ljusare tider och då gör mamma Ängla desamma.
Less på att vara svart, har inte varit riktigt blond på 3-4 år?
så nu på slutet av månaden börjar den långsamma plågsamma processen att bli blond till sommarn.
Skall även gå ner 15 kilo.
Beställt hem träningsskor,träningskläder samt en matta.
nu jävlar säger jag bara.
Less på att se vad jag ser i spegeln.



Frida

Nu vart jag nyfiken! Vad det än är så hejar jag på dig ;)

2012-03-05 ▫ 15:20:44
http://Http://allgren.blogg.se
Emilie

Jag hejjar oxå på dig ;)

2012-03-05 ▫ 19:06:42
http://emiliejohansson.blogg.se/
Johanna

Klart du ska bli blond! Blondiner har roligare;) välkommen till storstan förresten! Hoppas vi ses snart:)



NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: