Priser 2012



Mössa med bokstäver - 100;-
Mössa med mönster - 60;-
Mössa med rosett - 80;-
Dreggellapp - 30;-
Blöjförvaring - 50;-
Bumper - 80;-
 
 
Ibland kan priserna skilja sig något, beroende på priset på tyget.
Maila alltid så får du veta exakta priset.
Priserna är alltid inkl frakt.
 
Maila vid frågor [email protected]


 


Elinore

ja håret är jätte fint :D
Jag tänkte faktiskt prova att fixa nästan samma frisyr :)

Ditt hår är ju redan fint :D
Hoppas allt är bra?! P.S sluta aldrig sy å greja <3

Svar: Hihih ja..men jag är så less på att vara blond. nu till hösten blir det samma färg som denna tjej --> vchenay på youtube. skulle kunna göra vad som helst för att få hennes hår :) hih. Här nere är det bra jobbar och står i, ni också antar jag. annars är det bara bra. Med er då? :) hur går det bra på jobbet??
Nej sy kommer jag alltid att pyssla med.. nu har jag äntligen fått hem lite mer tyger så nu kan man verkligen ta emot lite beställningar. :) skoj!!
Ängla Norberg

2012-08-21 ▫ 15:33:20
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: