Nära nu..

Ligger i sängen och har nyss vaknat.
Varga sover jätte oroligt, vaknar hela tiden.
Jag kan verkligen inte somna om.. Vet att jag har så mycket att göra imorgon innan jag åker ner så de är sjukt.

Är så himla hungrig också... Sjukt nervös.
Varför måste man vara nervös och tänka "men tänk om...."
De finns ju alltid en chans att de kan gå snett.
Men som tur är så har man den garantin att dom ordnar det gratis då.



Nä...ska väl försöka somna om.
Upp om 3 timmar..

Hittat en supersöt fåtölj åt Varga som vi ska köpa när vi kommer hem från Sthlm. Hon ska ju alltid klättra upp i soffan. Den här fåtöljen kan även "byggas om" till en säng.



Emilie

Haha ! Ja för brudarna är ju Jag, Ellen & Varga ;)

2011-10-20 ▫ 13:55:21
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: