2011.10.25

Oj så längesen man uppdaterade men jag har inte haft någon motivation eller ork.

Operationen den 12 gick jätte bra!
Dagarna som var efteråt var inte alls rolig men det är absolut ingenting jag ångrar. :) välspenderade pengar.

Är så himla nyfiken om jag kommer med The Voice eller inte. Tänk vad roligt det skulle vara? :)

Idag blir det att fixa det sista i hallen sen ska Henrik ner och gadda sig och jag och Varga ska på kyrkis. :)



Hörs sen!



eellaaa

Tackar! :D

Ja det känns som att man sakta håller på att bli en liten indian haha ^^

Japp, kostar 25 kr på Ur&Penn :)



Åå va nice :D

Måste införskaffa fjädrisar till våra hår tycker jag! :D



Jag hoppas att du kommer med i The Voice! Skulle vara super grymt. <3 Kramar

2011-10-25 ▫ 12:46:03
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: