2011.11.23

Idag har jag varit på Birsta med Ella.
Vi träffade även Emilie och åt lunch med henne på IKEA.

Sen gick Jag,Varga och Ella runt i Birsta City en sväng, gick även till COOP för att handla Vargas födelsedagspresent som hon ska få nu på Onsdag. :)
Helt sjukt att det är 1 vecka kvar (imorgon torsdag) tills min stora tjej blir 1 år gammal.
Vart har mammas lilla bebis tagit vägen?

Efter vi handlat Vargas present så gick vi upp till Emilies jobb för att ge henne lite sällskap.
Hittade då min nya sak som jag MÅSTE ha.. pratade med Henrik om det nu och han var inte riktigt lika såld som jag är.
Det är en helt underbar Nikon D1300 Red Edition.
Den är som gjuten för min hand.. den är perfekt.
Helt underbar!


"pärlan"



Emilie gjorde mig lite sällskap ikväll då hon kom förbi med Vargas present.
(Fick inte med mig den på bussen)
Så tittade vi lite på tv i våra Ziperalls och åt Cheeseballs och drack Cola.
Super mysigt!
Uppskattas att få lite sällskap såhär på kvällarna.



Nu ska jag bara hoppa in i badet och njuta av lugnet..
Måste även boka biljett åt Henrik som kommer på Fredag.
Saknar dig älskling <3









eellaaa

Det var en mycket rolig dag! :D

Kameran är sjukt fin och bra! :D

2011-11-24 ▫ 13:06:05
http://eellaaa.blogg.se/
Frida

Den kameran är helt klart gjord för dig. Det ser jag ju ;) vad köpte ni i present? :)

2011-11-24 ▫ 19:00:35
http://allgren.blogg.se/
Elin Parment

Riktigt snygg! Kanske inte första prio dock ?

2011-11-25 ▫ 19:17:14
http://doyathang.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: