2011.11.22

Oj vad dagarna går fort.
Idag har vi varit på besök hos Emilie och Ellen.
Stina och Noel var också där, mycket trevligt!

Vi åt Jonas HEMBAKADE äppelpaj och busade och hade det riktigt trevligt.
Vi kom hem kring 5 tiden och då började jag att plocka lite.
Hua.. de är fan inte änns roligt längre.

Har även fått underbart skavsår från mina strumpbyxor som gått sönder.. jippii!
Nu går man som att man skitit på sig. Hahha

Imorgon ska jag ut och handla Vargas födelsedagspresent.
Måste ju även göra ett besök till Emilie när hon jobbar! :)
Sen ska vi hem igen om greja imorgn har jag suttit mitt sista mål för att knäppa kort.



Vill även säga att jag fick sms utav min kära syster 22.07 att hon hade värkar och väntade på barnvakten.
Så jag hoppas att vakna av ett sms/mms inatt någon gång att lillkillen är ute! :)
Längtar!

Ska åka ner nu på måndag för att träffa Henrik och mysa med nykläckt bebis! :) MMMmmmmmM! :D



nä, nu måste jag verkligen hoppa i sängen så jag orkar med morgondagen.
Sov gott allihopa!



Elin Parment

Vad fina dom är , Varga i lillkjolen. HON ÄR SÅ STOR. Du vet som sagt antagligen hur min situation ser ut, inget jag vill skriva om mer här. Ber om ursäkt för att jag inte varit så tillgänglig på senaste. Vi får se hur det blir i Jul. Inget är säkert längre. <3 Älskar er! puss

2011-11-23 ▫ 11:40:09
http://doyathang.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: