2011.11.17 update

Idag har vi städat på och donat.
Vid 3 fick vi besök utav Frida och Elsa.
Elsa var lite grinig men dom lekte så himla gulligt med varandra.

Gick även och hämtade ut ett paket från HM idag. :)


Nu ikväll när jag skulle natta Varga så somnade hon på mindre än 5 minuter!
Helt fantastiskt!
Det går verkligen framåt.
Ikväll hoppas jag att få sova lite längre intervaller.

IMORGON KOMMER ÄLSKLINGEN HEM!!!!!!!!
JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!
PÅ LÖRDAG BLIR DET FÖRHOPPNINGSVIS TWIIIIIILIIIIIIIGGHHHHHTT!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Frida

Jag hoppas du får sova mycket längre i natt. Det var nog alla kramar som gjorde sötisen så trött ;) Elsa skrek ett tag ikväll men hon fick ingen napp. Ville inte gå in och ge henne den och göra henne mer arg genom att inte ta upp henne, så den låg kvar i vardagsrummet. Får se om hon vaknar i natt eller om det går bra :) kram!

2011-11-17 ▫ 21:38:35
http://allgren.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: