2011.11.13

Ja då var det Farsdag...
Jag,Varga och Kane saknar pappa Henrik så himla mycket.
Hoppas den här veckan går fort..
Hoppas han kommer hem en sväng till helgen.
Hoppas jag får ut lägenheten innan helgen.. Stöter ju bara på massa problem hela tiden. Men de vore ju inte rätt om jag inte hade det bökigt när jag ska greja.

Är strax klar med det lilla projektet som jag började med i förrgår. :)
Ska bara få hem 2 saker sen ska den sättas ihop och bli fin fin. Hoppas dom kommer imorgon eller tisdag.
Så ni får vänta några dagar till innan jag visar den. :)

Ella: de är inget retro pepparkakshus! :P


Hittade lite saker på HM idag som direkt hamnade på min MÅSTE HA lista. 3 första bilderna är till Varga och näst sista bilden är en underbart fin stickad väst till mig! :)
Kan ju lika gärna slänga upp en bild på min och Henriks middag igår :)

Nä.. Ska nog börja städa ordning i köket så ja kan göra ordning mat om en stund.




Frida

Snygga grejer! Hade ni tid att ses nått till veckan? Elsa skulle också behöva lite mer tänder. Bara 2 små i hennes mun ;)

2011-11-13 ▫ 21:44:07
http://allgren.blogg.se/
eellaaa

haha nähää typiskt xD



Gud vilka söta och fina kläder! :D

2011-11-15 ▫ 11:51:02
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: