2011.11.04

Usch vilken dag..
Mitt huvud är på bristningsgränsen och jag har sån smärta i ryggen och ischias. Skoj? Icke.. Kan knappt gå.

Haft besök utav min kära syster och barn. Härligt att få besök :)

Sen åkte Henrik till jobbet och jag har inte gjort ett skit sedan dess för jag har så jävla ont. Fattiglapp som man är så har vi Inge alvedon.. Fy.

När jag låg i soffan och kollade på postkodlotteriet.. Haha ja ni hörde rätt så knackade det på dörren så jag gick ner och öppnade då var det min granne till vänster. En gammal tant som är så söt. Hon jag ett paket åt Varga. Så gulligt!

Nä.. Nu blir det idol igen..

Detta var paketet!!



Frida

Vilken snäll granne!!

2011-11-04 ▫ 23:14:34
http://allgren.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: