Uppdatering!

Nu har vi varit hemma från stan ett par timmar och på dom få timmar vi varit hemma har ju hunnit bytt kläder på stumpan 3 ggr.. hon är helt hopplös på att spy ner sig totalt.
Blev ingenting inhandlat idag..

Men jag hämtade ut 2 paket!
Mina förstoringar och napparna och flaskan.
Otroligt nöjd med förstoringarna som ska ta och pryda våran hall.
Måste bara köpa 3 nya ramar!
Har lite beslutsångest om man ska ta 3 likadana vita ramar eller om man ska ha en som är lite annorlunda. :)
Runtom dom 3 förstoringarna ska ja ha mina 8 svarta små ramar :)
Kommer bli så snyggt!



Nu ska jag och stumpan kolla klart på Halv 8 hos mig.
Sen måste jag ta fram hajfiléen som vi ska ta och äta idag.
Jag är ju OTROLIGT LIVRÄDD för hajar och det känns inte alls OK att äta haj till middag...
Henrik tycker ju om hajfilé så för han går det ju inge nöd på...



Elin

André mår mycket bättre - hostar inte längre eller halsont.. lite kvar i näsan bara. Jag har väl kvar alla de tre symptomen... Kämpar för att må bättre snarast! Hur är det med er då? PUSSSSSSSSSS

2011-03-11 ▫ 09:53:05
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: