Längtar!!

Åh.. längtar så otroligt mycket tills jag och min lilla familj ska åka ner till stockholm och träffa alla!
Ska bli så otroligt skönt att få komma bort från Sundsvall några dagar.
Har ju knappt rört mig ur lägenheten sedan September då jag och Henrik var i Ullared med André och Elin.
Saknar er väldigt mycket! hoppas vi träffas snart igen <3

Satt och tittade på Utlandsresor igår och hittade en billig resa till Side.
All inclusive resa för ca 9000 för 3 personer en vecka.
Vore underbart att få åka iväg..

Varga hon vägrar sova.. hon vaknar hela tiden.
Så nu ligger hon i soffan och jollrar.
jävla tok.



Bild från några dagar sedan (märkte inte att hon hade spya på näsan förens efter kortet)



Elin

Åh vi saknar er med!!!! <3

När ska ni ner till STHLM då?

Tack för din fina kommentar! pussas på dig lite. =)

Hahahah spynäsan.

2011-03-10 ▫ 09:47:21
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: