2011-03-06

Idag har jag bara varit hemma och plockat och donat.
Varit ut på en rejäl promenad med barnvagnen och hundarna, så himla härligt.
Har även skrivit en lista på allt som vi ska ha med oss när vi åker ner till stockholm.
Längtar så otroligt mycket tills vi åker ner, vi åker förmodligen ner den 17:e och kommer hem den 20:e.. har jag riktigt flyt så kanske vi stannar till den 21.
Sitter och tittar på tågbiljetter nu.

Senare ska jag ta och klicka hem en ny nappflaska åt stumpan och ska även kolla ut lite nyare ideér på naglar, ska fixa dom nu igen innan jag reser neröver :).
det är så jävla roligt att hålla på att bygga naglar, funderar väldigt mycket på om det är något jag ska syssla med.


Oj, nu skriker varga på mig.



Cattis

sv: japp dressen är köpt på h&m :)

förresten, ammar du fortfarande? :)

2011-03-07 ▫ 06:29:25
http://cattisenwiklund.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: