Höst/Vinter kollektion

Hua, idag har det varit en riktig skit dag.
regnat ute så man har inte kunnat varit ute och roat sig.
Sen när man står och lagat mat då skär jag mig rakt över hela tummen..
tur att Henrik nästan var hemma så han kunde köpa med sig plåster. :(

Nu har jag och Henrik beställt våran Höst/Vinter beställning.
Blev bara lite basic saker åt han som nya långärmade tröjor och tshirts samt en vintermössa.
Medans jag och Varga behöver ha ganska mycket nya vinterprylar.
lägger upp en bild på några av sakerna som är hemklickad.
Alla saker är från HM.
Mamma och Varga ska klä sig ganska lika ;).


Bilder lånad från hm.se




Imorgon ska jag försöka snylta skjuts av pappa och hämta en byrå som jag vill ha.
Det har alltid varit trångt här hemma med klädutrymmen då vi har varit så jävla lata att inte inhandla en garderob, så i förrgår hittade jag en malm byrå som jag tänkte vi skulle förvara stumpans kläder i.
Vi alla i familjen delar på 6 lådor i en annan malm byrå.
vilken är OTROLIGT trångt..
Hälften av alla mina kläder ryms inte änns i lådorna utan ligger i flyttkartonger fortfarande?
kul.. man har ju bara bott här i snart 2 år.
Ingen mening att plocka upp dom eftersom vi planerar att flytta snart igen.



Nä, nu bär det av mot sängen..
Henrik sover sedan en timme tillbaka.



Någon som vill leka med mig och Varga imorgon?



Elin

TREVLIGT! ;) pusspuss

2011-07-24 ▫ 00:55:11
http://galleri.blogg.se/doyathang
Marlene Andersson

Hej !

Mycket fina saker du beställt. Elin har också beställt duschdrapperiet och badrumsmattan med Cupcakes på. Hon ska ju flytta till Gävle..

2011-08-01 ▫ 22:40:36


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: