Dopdagen!

Idag smäller det..
äntligen är det dop för Varga och jag är sjukt nervös.
Tänk om hon skriker igenom hela dopet.. eller om hon kräks på prästen! :P
Jag ska även sjunga på slutet och jag kommer nog lägga upp 
ett klipp på det när jag har tid i veckan.
Kommer nog ploppa upp massa bilder hela veckan.

Ska bli otroligt mysigt och jag hoppas att det inte spöregnar.

nä, nu bär det av mot sängen nu är allt i stort sett klart.
Enda som skall göras imorgon är att handla lite mjölk och hämta tårtorna.
Ska väl upp om typ 4 timmar så jag hoppas att det blir starkt kaffe vi kommer koka imorgon så jag orkar med hela dagen.
Hoppas även att min röst håller, har kraxat hela dagen på låten för att få den att sätta sig.


wish me good luck!





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: