Fixar och donar!

Idag har inte mycket hänt.
sov ut ganska rejält idag, henrik fick ta lillstumpan!
hade pumpat ut ganska mycket igår kväll
så han matade henne så jag fick sova ut.
otroligt skönt!
natten har varit ganska jobbigt för
stumpan haft så otroligt ont i magen,
så jag har fått hoppat omkring i sovrummet som en liten hare! :)
Men efter mycket om och men så somnade vi båda som två kryss.


Brorsan kom förbi en snabbis idag, jätte roligt!
blir det någon filmkväll framöver kanske?
Han hade med sig en påse som en tant stickat åt
Varga när hon låg i magen. så himla gullig tant.
Hon bara kom in en dag på jobbet och frågade om jag hade allting till den lilla i magen och jag svarade ja.
Men så insisterade hon att hon skulle sticka lite kläder åt henne.
Så jag trodde att hon skämtade men nu när jag hade fått henne så kom hon in med en påse på jobbet med en stickad klänning som är blå/vit (klassisk finsk stickning), en vit virkad mössa och en stickad kofta.
Otroligt fint!


Imorgon jobbar henrik heeela dagen så jag och varga ska väl passa på att gå en promenad runt sticksjön och åka ner på stan för att inhandla lite småsaker.

nu skriker lilltjejen på mig.
mamma kommer med maten !!



Jossan

Men guuud va skönt med sovmorgon för dig äntligen! Ska försöka ta en liten i morgon jag med innan man far till Töva och kör vasaloppet. haha :p Hoppas ni får en trevlig dag i morgon. Ska försöka få iväg mailet till dig snart, jobbar på det :p

2011-01-28 ▫ 23:14:10
http://josefinereiser.blogg.se/
Katta

Ja jag tycker verkligen att vi ska ha en filmkväll snart!

Det måste vi styra upp! :)

Jag kunde tyvärr inte komma in för Jolie var helt slut och hade somnat i bilen.

Skönt med sovmorgon, det fick jag imorse oxå :)!

Kramis

2011-01-29 ▫ 21:43:05
http://kattasjolie.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: