en fartfylld dag

Idag har jag haft besök utav nästan alla mina syskon och deras familjer.
Det var tajm för julklappsutdelning med systern från stockholm.
Vi fikade och hade massa trevligt.

Nu har dom åkt hem, nu ska jag och Henrik rå om varandra.
det blir ett härligt bad med badskum och ljus på menyn. :)
Sedan ikväll ska vi titta på supersugen, så jävla rolig film!

Vi fick massa underbara julklappar utav min syster <3
fick massa ramar med bilder på mig,Varga och Henrik.
Syrran knäppte otroligt fina bilder med sin systemkamera när hon var upp innan jul,samt nu när hon kom.
Jag hoppas att jag kommer få bilderna som hon knäppte nu på Varga så jag kan förstora upp dom.
 äntligen kommer det upp massa tavlor på väggarna här hemma, har längtat efter fina bilder!

nu bär det av mot badet, ska slänga upp bilder ikväll..blev ju inte av i förrgår.



Katta

Var en jätte mysig dag! Roligt när nästan alla kusiner fick träffa varandra också, tänk när våra gryn blir lite större vilket hålligång det kommer bli då! :D

Tack för att vi fick komma :)!

Massa kramar!

2011-01-16 ▫ 14:14:01
http://kattasjolie.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: