25/1

Idag har vi varit hos läkaren.
Var och kollade upp mig först och främst för jag har haft ont i magen och lite andra saker.
Så jag fick en remiss utav min läkare för att jag ska kolla upp om jag har någon typ av blödarsjukdom.
Varga har även varit hos barnmorskan för att göra en läkarundersökning.
Kollade vikten,längden,höfterna,ögonen m.m.
Allt såg jätte bra ut. :)


Imorgon ska vi göra massa ärenden..
ska bl a till försäkringskassan.
så jävla mycket tjaffs med dom, förstår fan inte varför inte deras system kan gå smidigt?
för dom kan väl endå inte kalla detta system smidigt!!

Knäppte massa kort på lillstumpan igår.
jätte söta och fina bilder blev det, mammas lilla nakenfis.
kommer inte lägga upp några bilder än här på bloggen.

Sitter just nu och tittar på massa lägenheter.
ska bli så jävla skönt när vi blivit klar med den här jävla skitlägenheten så vi kommer härifrån.
så himla less på att bo i detta skithål!
Stockholm here we comes!



Tänk älskling, snart har vi varit gift ett år <3



Elin

Åh underbart! kom ner närmare parment-granzell <3<3<3

2011-01-27 ▫ 15:00:42
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: