2011.08.12

Gud vad Augusti springer iväg.. snart mitten av månaden och det känns som det nyss var den 1/8.
hua.. det har blivit mycket kallare.
Imorse var det bara 4 ynka grader ute.. usch.

Men härligt endå, för då får jag börja använda mina underbara koftor och myskläder :)

Snart ska vi bege oss till Birsta, Varga har precis somnat så jag hoppas att hon hinner sova en stund innan Emilie och Ellen är här och hämtar upp oss.
Se om vi får plats i hennes bil ;) haha eller får plats får vi..men se om min Vagn får hänga med.
Annars kan jag alltid ta bärselen :)
nog för att stumpan är bra tung nu..men det ska nog funka :)


Nä, nu ska jag slänga i mig lite rester från igår och försöka fixa till min stora kaluffs på huvudet.. usch.



Frida - mamma till Elsa

Jag trivdes inte i Egypten men det var varmt o skönt iaf :) ni kommer nog få det jätteskönt om ni åker! :)

2011-08-13 ▫ 07:12:14
http://allgren.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: