2011.04.22

Idag har det varit tyst på bloggfronten.
Har städat som en jävla galning.
Men nu är det äntligen fint och rent här hemma.

Nyss haft besök av Elin och André, så otroligt mysigt att umgås med er <3
Vi ses imorgon och då blir det grillning om vädret tillåter.
så som det ser ut just nu så blir det nog inomhus grillning (stekpannan).

Ska väl åka och handla lite små saker som fattar imorgon på dagen.
Jag mår ju bättre så det är ju skönt att fara ut och röra på sig lite.

Näe, nu ska ja mysa lite med henrik och sen ska vi gå och lägga oss.




Katta

Ja jag ville skicka till dig också men jag har inte ditt nr på min tele längre (iphone och alla kontakter försvann du vet), men jag ska be Jens (igen) att skicka dig som kontakt. Nä jag vet inte...skickade ni bilden till Jens? Han har inte sagt nåt eller visat nån bild. Men han använder ju andra telefonen nu när han har semester.

Ska be honom kika på jobbtelen. :)

Hoppas ni får en mysig kväll! Kramis

2011-04-22 ▫ 09:22:32
http://kattasjolie.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: