2010-09-14

Hej alla glada!

Nu har jag snart städat klart hela lägenheten.. måttligt trött i både ben och rygg.
Rejält med förvärkar har jag haft hela natten och morgonen.
Precis lagomt tills man ska sitta på tåget imorgon.. skulle sitta fel och må skit då.

Köpt en lila liggdel till vagnen :) så otroligt nöjd! så den borde väl komma till veckan hoppas jag på. :)
Även fixat mina naglar idag.. blev enkla svarta naglar :) orkade inte krångla till det.

Ska ta och packa det sista strax..håller på att vänta på att mina byxor ska torka i torktumlaren :)
Funderar allvarligt på att möblera om i vardagsrummet.. är så jävla svår möblerat dock.



näe,får bli en bättre uppdatering senare..nu blir det popcorn och idol.
bjuder på en magbild från vecka 29




Linda

Hej. Jag går in i v 38 på fredag :) dudå?

2010-09-15 ▫ 17:20:58
http://lindaaolsson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: