Söndag med shopping.

Idag har jag, Henrik och hans mamma varit köpt massa saker till vårat hem!
Blev en ny matta till vardagsrummet,lampskärmar,byrå och prydnadskuddar.
Kommer bilder på det när jag fått ordning på allt. :)
Måste köpa en ny soffa.. Kane har ju varit så himla snäll att montera sönder ena soffan totalt.
Han blir sur när man lämnar han ensam.. suck.

Igår fick jag presenter av Henrik's mamma.
Så otroligt tacksam att hon tänker på mig när hon handlar.

lägger upp bilder senare! det går inte att ladda upp just nu.


Igår hade jag och älskligen mys kväll.
Först var vi ute på fin restaurang med gudrun och ulf, då blev det en plankstek för mig och en oxfilé bit med klyftpotatis till henrik. Till dessert blev det Flarn de luxe, en båge av hård kola och 3 klickar med glass och lite grädde och chokladsås!
Otroligt gott!!

 Senare på kvällen/natten överraskade henrik mig med massages, jordgubbar och glass.
Hade så himla mycket förvärkar igår så det var skönt att slappna av i soffan.





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: