Härlig lördag

Vilken härlig lördag det har varit!
Imorse kom min älskade syster Victoria och hämta mig och vi åkte till mc donalds och åt frukost, super mysigt.
Sedan for vi ner till Bergeforsen för att söka efter lite kläder på barnmarknaden.
Syrran hittade otroligt mycket fint till sina barn, för ingen peng alls.
Själv hittade jag barbapapa byxor som var randiga, barbapapa barnvagnsleksak,Svarta vinterfodrade lindbergs vantar och lite strumpor till lillan.
Hittade även 2 stycken jätte söta nalle puh tavlor med vita ramar som ska hänga i hennes rum.

Kom hem vid 4 tiden och älsklingen beställde hem Biteline (åååh vilken dröm).
Jag la mig och sov ett tag för jag var helt slut i mina höfter och ben.
Vaknade när pizzan kom vid 6 tiden och efter det gick jag och älsklingen upp på övervåningen och gjorde klart golvet i walk in closeten. SÅ otroligt nöjd! blir så himla fint!
Ska ta mig i kragen och knäppa lite kort på övervåningen så ni får se hur det går framåt :)

Nu satte jag mig här och tittar på byråer från ikea.
Hoppas att jag och Henrik kan åka och handla den i veckan.
Så vi får upp alla kläder.. så otroligt less på att ha alla kläder hängades och bli dammiga.
Så nu önskar jag mig ordning! :P


När ska man börja tvätta bebiskläderna,bädda sängen/vaggan och packa BB väskan?
 Någon som har några råd vad man ska ha med sig i BB väskan?



Mammas älsklingar!






ängla



André

deal!! :) nu får du ta och komma in hit och kika då och då också, istället för bara my babys. :)

2010-10-03 ▫ 01:21:53
http://hellogoodbye.blogg.se/
Katta

Jag hade med mig alldeles för mycket i min bb väska! Men det är bra att ha med sig kläder till lillan (såklart :)), mjukbyxor att ha efter förlossningen, tjocksockar(blir kallt om fötterna under förlossningen), dextrosol(behövs om man har en lång förlossning), kamera, nåt att äta till Henke, nån filt till lillan, amningsbh (fast jag levde i mina amningslinnen från hm första tiden). Jag började packade min ganska tidigt, fast Vera packade sin när vattnet gått. Det funkar ju oxå, fast jag gillar att ha läget under kontroll :).

2010-10-03 ▫ 22:29:35
http://kattasjolie.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: