Idag har det varit harry potter kväll

Idag kom min underbara bästa vän Josefine förbi med Bite line,Trocadero,Godis och Harry Potter 5 och gissa om den gravida kvinnan Ängla blev överlycklig :D

Om hundarna kunde bete sig när vi skulle kolla på film så skulle världen vara mycket lättare.. men fick springa och säga åt dom hela jävla tiden.. blir så irriterad på dom.
Nära till att explodera, dom är så himla understimulerade
men ikväll blir det ändring på det.
Ska ut och köra värsta gympa passet med dom och trötta ut dom psykiskt.
Annars har inte mycket hänt idag.. legat på soffan och varit allmänt less.
Snart kommer Henrik hem och jag hoppas att han kan göra mig på bättre humör.


Gick jätte bra hos Barnmorskan igår..glömde ju bort att uppdatera.
Fick ett papper som vi ska fylla i som är ett papper till BVC. :)
Så den skall tas med vid nästa besök som blir den 12/11, samma dag som Henrik tror att hon ska komma ut. :)

Hjärtljudet låg på 142 och alla mina värden såg jätte bra ut.
Hon ligger precis på övre delen av kurvan.. precis på strecket.
Mammas tjockis :) se hur stor hon kommer vara när hon kommer ut.
Är hon lik pappa eller mamma på vikten och längden? :)
Kommer bli så otroligt spännande.

Imorgon ska jag och Henrik till vårat första möte med föräldrarutbildningen,
ska bli spännande. :)
Tycker fortfarande det är så otroligt konstigt att vi fick gå så sent..?
Vi är dom enda som ska ha bebis detta år, dom andra ska ha i januari och februari?
Mycket märkligt..men men blir nog bra det där.

Nu ska jag ta och greja lite innan jag ska lägga mig i badet med
en härlig ansiktsmask och ljus.
Sen blir det att meditera. :) så otroligt givande, gjort det dom senaste 3 dagarna och
känner mig så en ny människa.
Hoppas att jag har användning för meditation vid förlossningen.



Bjuder på en gammal från midsommar i år.




Anna maria

Gud vilken fin bild på dig!:)<3

2010-11-14 ▫ 18:58:54
http://lovesickmelody.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: