Halkbana

Vid 06.05 tog min älskling bussen ner till trafikskolan.
Idag ska han nämligen göra halkbanan :)
Hoppas det går bra för min älskling.

Är så otroligt glad för min kompis vicky's skull, hon och hennes sambo Joel fick deras mirakel igår kväll <3
Klockan 19.39 med akutkejsarsnitt.
52 cm lång
3915 g
En liten Loke <3

Längtar tills våran lilla fis kommer, känns inte långt borta nu.
Inte med tanken på hur jag mår.

Nu ska jag och vildingarna till hundar gå och försöka sova lite.
blir inte mycket sömn om nätterna.





Cattis

Sv; Ja du.. ju mer jag går ju ondare får jag.. Vet faktiskt inte, hon ha inte snackat så mycket om ischiasen.. :/

2010-11-16 ▫ 07:18:43
http://cattisenwiklund.blogg.se/
Nadja

Albin var riktigt rörlig i magen, fick till och med ett ytligt blåmärke på magen av alla hans sparkar ;)

Han har varit lika livlig sedan han kom också, när han var fyra dagar gammal så sparkade han bort sin navel :S Sedan så blev han en sån där bebis som vägrar sitta/ligga still, dvs hoppgunga, babysitter och babygym var onödigt att vi inhandlade för han mer eller mindre vägrade att sitta där :)

Har du hört att Albin blir storebror i juli? ;)

Har ni kommit på nåt namn till tösen? Kram

2010-11-16 ▫ 07:49:17
http://nadjalinnea.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: