en söndag hemma

Åkte ner en snabbis på julskyltningen och handlade 3 stycken godisremmar och rullrån!
fick en noja på att jag behövde ha rullrån och glass med chokladsås, åh så gott det var!

Molande värk har jag hela tiden men ingenting annat.
hugger till lite då och då neråt och i ryggen men inga värkar så långt ögat kan nå.
varför kan det bara inte sätta igång?
är så otroligt less på att vara gravid nu..
vill få tillbaka min kropp och kunna ligga i sängen utan att hålla på att dö för man inte kan andas.

Nyss klivit ut ur duschen/badet.
så otroligt skönt att få tvätta håret och raka benen!
bara ligga i badet och njuta och rå om sig själv.
ska ta och fixa naglarna innan jag somnar, får väl se hur det blir. :)
Funderar på en vanlig fransk manikyr eller om jag ska göra rosa naglar med vita och svarta prickar.

Tänt massa ljus här hemma, julkänslan är på topp här hemma.
henrik sitter och dricker julmust och äter mina hemgjorda pepparkakor :)
Han tittar även på dexter avsnitt och har en hund på varje sida av han i soffan :)
det är så otroligt gulligt.







NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: