tråkiga måndag

Nyss klivit upp ur sängen, har legat och dragit mig sen klockan 9.
Kane var så bråkig,han ville bara gå ut i det fina vädret.
Idag är henrik ledig och det är så otroligt skönt att få vara hemma med honom.
Vi ska nog gå en promenad snart igen, tänkte jag ska bara sminka mig lite lätt och sätta på mig myskläder.
Mår inge vidare idag,känns som om jag skulle ta en tugga av en macka så skulle den komma upp.

Vad händer på påsk då?

Själv blir jag nog hemma, skulle åka till stockholm egentligen men som det ser ut just nu har vi inte råd.
Har inte änns råd att köpa mat,vilket är väldigt ovanligt.
Bröllopet blev mycket dyrare än vad vi hade räknat med,men vi hoppas min lön som jag kommer få är bra nog.

näe,nu ska jag ta och klä på mig och umgås med min man <3



ängla


eellaaa

Du får svulla en massa påskägg på påsken :D

Längtar som fan efter påsk xD



Hoppas allt är bra babe! <3

2010-03-22 ▫ 22:12:07
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: