19 mars

Sen uppdatering idag.

Jag och jossan har rivit väggen uppe och ska väl börja städa där såfort vi nu orkar. Henrik har lagat världens godaste mat som vi nyss åt, bjöd också jossan på lite mat. Det blev kokt potatis med stekt lövbit och en cream fraiche sky.   oootroligt gott!!
Har haft en sån otroligt lat dag idag,plockat lite skräp och kört en diskmaskin.
Tänkte innan jag deckar i sängen att jag ska vika den enorma tvätthögen som ligger i sängen just nu.

idag kom henriks mamma och hans bror med fru upp hit :)
Dom ska komma förbi imorgon och bjuda mig och henrik på middag.
Blir förmodligen planka på norrlands källarn.

näe,nu ska jag fortsätta vika lite tvätt.. se hur mycket jag orkar med idag.




natti natti




NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: