Vecka 34

Igår gick vi in i vecka 34 (33+0).
Vilket betyder att de är 3-4 veckor kvar innan tjejen är här❤️
Känns som en evighet men de kommer väl förhoppningsvis gå fort. 

I torsdags (19/2) var vi till barnmorskan på rutin kontroll och vi gjorde även ett tillväxtultraljud. 
Stor tjej på 2300 g och var 7% över normal bebisen. 
Vi får se vart detta slutar. :)

För övrigt mår jag okej, jag har börjat få ont i kroppen och är otroligt trött hela tiden. Njuter av att vara gravid men nu vill jag bara att hon ska komma ut. ❤️ vi längtar så mycket. 
Jag har även fått såna himla ilningar och hugg neråt vilket jag tror ha och göra med att hon börjar sjunka ner. 


Den 5/3 ska vi tillbaka till barnmorskan, då är jag i vecka 35 (34+4).
Jag hoppas vi kan få en  remiss från Huddinge snart, vill planera in tiden för snittet och inskrivningen m.m.

Vill få allt inom kontroll, jag är så himla kluven hur vi ska dela upp allt. 
Varga kommer ju vara på dagis när vi åker in om inte så kommer Henriks bror nog få lämna henne på dagis. 
Sedan vill jag att Victoria ska hämta Varga på dagis och komma in till oss på sjukhuset så Varga får träffa sin syster. 
Henrik kommer sova kvar hos mig en natt och sedan vill han hem till Varga.  Funderar om man ska ha Victoria som sover andra natten där eller om hur jag ska göra. Måste prata lite mer med Henrik om det.

Knäppte ett kort igår på magen ❤️






NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: