Vecka 31

Ny vecka.. Är i vecka 31(30+3).

Jag mår okej.
Jag sover väldigt dåligt men försöker att vila en stund på dagen, de är ju dock svårt att göra när man går heldag på skolan. 
Den 19:e februari ska vi på tillväxtultraljud och även tillbaka till barnmorskan. Ska bli väldigt spännande att få se henne igen.
Jag har blivit så nojig att de är en pojke i magen. 

Tror hon har vänt sig med huvudet nedåt,det har börjat ila och trycka så himla mycket.

Varit hos läkaren också på Huddinge för att komma fram till ett bra beslut inför förlossningen.
Jag vill ju uppleva en "normal" förlossning eftersom de inte blev bra förra gången. Tyvärr tyckte läkaren att de var en dum idé och vill ha dubbla läkarteam. Så de är ju bara att vara glad att dom tar de på allvar och verkligen ser de som en allvarlig grej. Kommer nog bli kallad för en ny utredning av blodkoagulering framöver också. 

Om jag uppfattade de rätt så kommer hon att plockas ut vecka 38.(37+....)
Jag som inte köpt några kläder i storlek 50. 
Ska som sagt bli spännande och se hur stor hon är nu då jag ligger över kurvan. De kanske blir en stor tjej denna gång också. :)



Kram!





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: