2013-11-30

Kanske tajm att plocka upp bloggen efter ett långt uppehåll(igen).

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska slå 04:20.
Jag har börjat jobba natt nu och det går faktiskt förvånadsvärt bra! Visst är det en omställning men de blir nog bra.

Börja känna mig riktigt hängig också. Men det är bara och hålla ut.. Snart ledig. Tänk att på söndag fyller mamma och pappas prinsessa 3 år!
Gud vad tiden går fort.

Varga är i riktig trotsålder och varje dag är lite av en strid.Det gäller verkligen att välja sina strider. Hon har verkligen blivit riktigt duktig på att prata och det dyker upp nya ord konstant. Hon är otroligt lång tjej, hon har 104 i tröjor och 110/116 i byxor. Hon älskar allt som har med hello Kitty och göra. Sedan är det enda programmet som hon kan sitta still vid och kolla på är Family Guy. Lite lustigt. Men det är ju alltid något. Hon kan några ord i engelska, hon kanske lär sig via Family Guy? 
Hon pratar ren och skär stockholmska! Roligaste ordet  hon säger är nog ETA istället för äta. Sedan kan de vara "mamma kan du LESA den här boken för mig?". Haha.


Nä, men det ska bli riktigt roligt att se vad hon tycker om sina presenter som hon får från mig och h. 
Synd bara att jag jobbar natt och slutar på söndagsmorgon och sedan börjar igen på kvällen. Men sova får jag göra när man är död 😉. 


Nä, nu måste jag jobba vidare innan jag somnar.




NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: