2013.01.02

Just nu sitter och jag och irriterar mig på att Varga vägrar somna..
Jag själv ska gå och lägga mig och sova nu för att orka komma upp imorgon.
Känns otroligt roligt att ungen inte vill sova.
 
nä.. ska hoppa in i duschen sedan blir det sängen.
inge vidare roliga inlägg denna vecka.
 
 
 


Elinore

Tack <3 Ja precis det är dom ringarna.
Men det finns ännu en symbolik till dem, då det är äkta giftemålsringar. Min pappa har nämligen "lämnat" över mig till Tomas. Så när vi förlovar oss har jag ena ringen och när vi gifter oss har jag båda.
Eller så är jag för evigt gift med både pappa och Tomas haha :)

Svar: Åh vad gulligt! :D vad roligt! :) kramar <3
Ängla Norberg

2013-01-10 ▫ 16:27:55
http://stylebyelinore.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: