sorry mina underbara ♥

jag har helt enkelt inte orkat med att sitta vid datorn idag..
laddat alla mina batterier för jobb.
Slängt ihop 1 mössa iallafall.. alltid något.

Har även ringt och bråkat och tjaffsat hela jävla dagen med posten..
Får fan inte något jävla vettigt svar och blir kopplad till fel ställen varenda jävla gång, blir snortokig!
Kan jag inte bara få hämta mitt jävla chassi?? JAG kan fan personligen åka till terminalen för att hämta fanskapet då det bara ligger och snurrar omkring och verkar inte komma någonstanns?
Det har nu varit i Segeltorp nu i en hel jävla vecka och det har blivit "uppdaterat" att det är under transport ifrån Segeltorp nu 5 jävla gånger!?
Hur lång tid kan det ta att åka med paketet till Fruängen när det tar 5 minuter med buss härifrån till Segeltorp?
Jag vill ha mitt jävla chassi så Varga slipper gå vart i än ska?
trodde det skulle flyta på jävligt smidigt nu när jag väl sålde av den andra vagnen.
Men såklart att det alltid ska strula!

aja.. nu har jag fått spy ur mig lite.


Imorgon är det jobb som gäller 11.00-17.00, pengar pengar!





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: