Så roligt!

Idag kom vagnen, eller ja.. en del av den!
SUCK säger jag bara då jag håller på att längta ihjäl mig tills att få glida runt med den.
Så just nu väntar jag på chassit... något fel med leveransen då det verkar som att paketet är för stort för posten??

aja.. nog om det.

Dagen annars har varit jätte bra!
Flöt på bra på jobbet för att vara första dagen.
Det är verkligen mycket nytt att lära sig och otroligt tungt jobb.
Men då blir jag starkare också, det kan ju behövas.
Imorgon jobbar jag samma tid 10-18.
Helt slut efter dagen, måste slänga ihop en lunchlåda sedan blir det bums i säng!


Nu får chassiet KOMMA!!
Jag vill glida runt med Varga i den nya skönheten!
Sittdelen,brickan(bugaboo snack tray),regnskydden samt liggdelen.
Allt är här förutom chassiet,hjulen och korgarna.
komsi komsi mama is waiting..





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: