2012.05.12

Det har varit tyst här i bloggen idag, då jag och Varga haft en heldag med Patricia,Wilja och Novalie.
Patricia fick även lite saker som jag sytt.
(Mössor åt tjejerna samt en blöjförvaring)

Hela dagen har varit supermysig med massa bus!
Varga är lite små dum bara.. hon slåss och är en riktig skit unge så fort hon inte får sin vilja igenom.
Jätte trist och jag skäms så otroligt mycket,
då jag inte vet vart hon fått det ifrån.

Nu har jag städat klart,diskat och dammsugit här så det är klart tills Varga ska sova.
Vilket blir väldigt snart då hon är så himla trött, ingenting duger.


Min Crescent Diva är ÄNTLIGEN såld och nu längtar jag bara tills DONKEY'N kommer.
Hon kom och hämtade vagnen idag och imorgon kommer det en tjej hit och hämtar sängborden som vi inte har någon användning utav nu när vi har ett sånt litet sovrum.



Att man längtar?
JA!!!!!



Johanna

Hallå hej! Är du gravid?! Har jag missat det? Tänkte på dubbelvagnen, såklart, jag och vagnar;)

2012-05-12 ▫ 20:39:26
http://johannaslillavita.blogg.se/
Frida - mamma till Elsa och Vilmer

Undra om Varga och Elsa umgås i tankarna. Så fort Elsa inte får som hon vill slår hon vilt omkring sig. Man blir så arg. Och som du skrev så skäms man ju. Folk måste ju tro att jag och johan slåss på kvällarna eftersom hon lärt sig. Kram

2012-05-12 ▫ 20:53:02
http://Http://allgren.blogg.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: