2012.05.06

Helt slut idag efter gårdagens bestyr.
Igår döptes lilla Alexander och det var jätte fint.
Han var så otroligt snäll och go.

Senare på kvällen åkte vi till en Grekisk restaurang i Huddinge.
Det var så fantastiskt gott.

idag har jag bara städat och gått ut med Kane, Jens,Katta och Jolie var förbi en sväng och kollade in hur vi bor. Varga däckade sött direkt efter dom gick.
Ska väl passa på att springa ut med Kane nu så han får busa av sig sedan ska ja och Varga gå och handla.
SUCK, tycker jag handlar varje dag men ändå så finns de inge mat hemma.. hur kommer det sig?


lillplutt



Isacs Mamma

vad glad jag blir jättekul att du är med!!! är allt bra?

2012-05-06 ▫ 23:20:16
http://isacsmamma.blogg.se/
Emilie

Ja det går bättre och bättre säger han ! Skulle va grymt kul om ni kom upp. Saknar er oxå :) Men vad tråkigtatt höra. Ja ring mig under morgondagen vet ja. PUSS

2012-05-06 ▫ 23:35:55
http://emiliejohansson.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: