Irriterad!

Sjukt less.. Försöker sova men det går inte.
Henrik kan inte ha snarkmaskinen på sig så här hemma skvallrar rutorna. Mellan skvallret hostar Varga otroligt illa. Kul... Otroligt trevligt att man får sova? Sen ska jag upp imorgon bitti för Henrik är ju sjuk så han måste sova... Suck.

Nej.. Fuck it.
Piggar upp mitt humör med en gammal bild på coolingen.



Elin Parment

You're strong baby - you can do it! powernapa när/om det finns tid för det. puss

2012-03-06 ▫ 22:06:01
http://doyathang.se
Frida

Elsa vill gärna borsta tänderna när hon sitter där. Jag sätter henne på pottan och då pekar hon mot tandborsten. Så då borstar jag hennes tänder och sedan får hon sitta och bita och suga på den sålänge hon vill. Men kliver hon upp försvinner tandborsten även om det är massa tandkräm kvar ;) Elsa kan borsta tänderna många gånger vissa dagar haha!

2012-03-06 ▫ 22:35:07
http://Http://allgren.blogg.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: