2012.06.14

Undra när skattepengarna dyker upp...

Just nu är jag påväg till jobbet. Jobbar 11-20, sedan ska jag hem och hoppas på att jag får en nytändning på symaskinen som jag haft riktigt heta disskutioner med dom senaste dagarna.
Vägrar ta upp tråden och matar helt galet. Så ikväll ska vi försöka göra en nystart och se om den vill... Annars måste jag köpa en ny. :/
Ska väl orka med att lägga upp bilder på det jag hitills sytt. :)

Idag kör vi på vågigt hår, dock blev det inte så "fluffigt" och vågig jag önskat mig. Men det får helt enkelt duga. :)
Nu ska jag hoppa av tunnelbanan för att ta mig en promenad till jobbet.



Elinore

Sy är super kul! :D

Sötnos! Passar jätte bra i vågigt hår! <3

Svar: tack gumman <3 vad snällt sagt! :D Sy är riktigt roligt..men inte lika roligt då symaskinen inte vill samarbeta ;)
Ängla Norberg

2012-06-14 ▫ 11:42:30
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: