2012.06.12

Nu fyller man år igen!
känns som vilken dag som helst..
men man blir ett år äldre, 23 år.

23 år har jag nu levt och upplevt mycket bra och dåliga händelser.
Men ack så mycket starkare och mer förnuftig jag är idag.
Nu har jag en egen familj och mitt liv har aldrig sett ljusare ut.
Visst tänker man tillbaka till mörkare tider rätt ofta men utan dom skulle jag nog aldrig vara just den jag är idag.
Jag är en underbar fru som gör allt för min man,
Jag är en underbar och fantastiskt bra mamma till min dotter.
Jag har även världens finaste familj och vänner.
Jag är så överlycklig att jag har det liv jag har och är er alla inblandade evig tacksam!

Utan min familj och mina vänner vore jag inte Ängla.



fotograf: Elin Parment



Anonym

Du är så vacker :) PUSS

2012-06-12 ▫ 22:53:45
Frida

Vad fin du är! :) hoppas din dag blev underbar!

2012-06-12 ▫ 23:15:05
http://Http://allgren.blogg.se
emma, mamma till julia (foto och inredning)

jättefin bild och mysig blogg :)

2012-06-30 ▫ 23:18:05
http://www.emmzien.blogg.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: