2012.06.08

Jotack det var ett tag sen nu..
Har fan ingen ork eller tid för att sitta och blogga just nu. Det är fantastiskt väder ute och jag jobbar hela tiden.

Igår åt vi hamburgare och Henrik var fortfarande hungrig efter att ha ätit 4 hamburgare och strips! Helt galet..karln har fan inge stopp i sig.

Hela helgen har jag fullt upp med jobb, ska väl försöka hinna med att grilla något också.
Har även dragit på mig jordens förskylning och en irriterande hosta.
Fått den ifrån Varga som är riktigt sjuk just nu. Idag sov hon sin "lunchlur" från 12.00-16.30. Sedan fick Henrik väcka henne vid 9.
Helt galet då hon brukar vakna kring halv 7 och bara sova 1-1 1/2 timme på eftermiddagen.





Frida

Hihi njaa. Jag gillar inte storstan jag. Jag är mer av en bonjänta ;) nä men vi skulle vilja flytta upp över allsta. Jag är ju därifrån och johan gillar det. Men det beror ju på vad vi skulle få för vårat hus :p kram

2012-06-09 ▫ 18:44:14
http://Http://allgren.blogg.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: