2012.07.20

Godmorgon!
Nu har jag äntligen hittat tillbaka till bloggen efter vad som känns en evighet!
Jag har verkligen inte haft någon motivation med att blogga, det har varit pissväder ungefär hela juni och då är inte humöret på topp.
Jag har åkt in och ut ifrån sjukhus för min mage och har nu fått medicin som ja ska äta till dagen jag dör.
jippi..
 
Annars har jag fullt upp med jobb, familj och åter jobb.
känns som man aldrig är ledig.
Ska dock få vara ledig nästa helg!! så skönt!

Sååå sjukt sugen på att fixa mitt hår...
Jag skall fixa mitt hår såhär så fort jag får råd!
ett totalt måste.
 
 bild lånad av google.se
 
 
Nä nu ska jag ta och gå en långpromenad med Kane innan jag ska bege mig emot jobbet.
 
ha en bra dag alla!
 


Frida

Skönt att se att du lever :)

2012-07-21 ▫ 11:37:28
http://Http://allgren.blogg.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: