2012.01.16

Måndag igen... Helgen går alldeles för fort. Vill bara ha Henrik här hemma..
Det är fasiken inte lätt i vardagen nu.. Tur att man har fina vänner. <3

Jag hoppas och ber till högre makter att Henrik kommer hem till helgen.. Skulle underlätta enormt.

Nu har jag iallfall fått tvmöbeln sålde Woho! Lite för billigt tycker jag men den måste bort. Det går inte att ta med den ner till Sthlm.
Sen vill ju jag endå ha en ny så det spelar ju ingen roll ;).

Måste verkligen städa! Men som sagt.. Inte det lättaste. Känner hur otroligt negativ jag är.. Hua.
Till helgen ska jag även ha alla mina mamma vänner för att ha en riktig mys och busdag!

Nästa vecka kommer bli en enda lång städvecka. :( usch! Någon som är sugen och komma och städa är välkommen!

Nä.. Nu kallar Varga på mig.
Lite sent Mellanmål nu. :)





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: