2012.01.11

Denna dag har varit fullspäckad.

Fick en välbehövlig sovmorgon av Varga till klockan 9.
Klev upp och fortsatte att packa flyttlådor.
Kring halv 2 kom Emilie och Ellen på mysbesök. Så mysigt att bara vara hemma och slappa.
Dom åkte hem strax innan 4 tror jag att det var.
Då var det bara att invänta killen som skulle köpa våran fåtölj.

Sen fick vi det underbara samtalet vi har gått och väntat på hela dagen.

VI HAR BLITT MED LÄGENHET!
Nu hoppas jag att allt annat löser sig så att det blir någon ordning. :)



PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Men fina fina du! Tack så jätte mycket för allt du skrivit <3 Och neeej, jag ska inte sluta blogga!^^, inte ännu iallafall. Men såklart, ibland tänker man ju på det.



Åh, men vart nånstans i stan flyttar ni?

Såklart vi måste ses igen! :D herregud, tar mig knappt 35 minuter till smeten. Så varga får en liten Wilja kompis här :) Kram! <3

2012-01-12 ▫ 09:29:18
http://mammasangel.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: