2011.09.28

Nu är dagen här..

Det är nu 4 år sedan min mamma gick bort.. Minns dagen som det vore igår.

Jag och Veronica hade varit på birsta och köpt en ny pyjamas till mamma.
Vi åkte förbi gärdet påvägen hem för min skolklass var där.
Sa att jag behövde åka hem till mamma för hon var dålig.
Vi trodde ju bara att hon hade hamnat i insulinkoma.

Vi kom hem och Veronica gick upp till mamma medans jag gick ut med Veronicas hund diesel.
När jag kom in så sa Veronica att hon ringt en skötelska som skulle komma förbi och titta till mamma.
Jag mötte upp henne på parkeringen och vi gick upp till mamma som låg helt borta i soffan.
Skötelskan skakade på huvudet och sa att hon skulle ge hon morfin så hon inte hade ont.
Då bröt jag, Veronica och pappa ihop... Visste inte vad vi skulle göra.
Vi ringde till våra syskon och sa att dom behövde komma dit.

20 minuter senare så gick hon bort..
Värsta tiden i mitt liv.. Sån otrolig smärta.. Den kommer tillbaka varje år.. Dock blir det lite lättare nu när det gått ett par år.



Marita Pettersson du finns alltid i våra tankar och hjärtan!
Du är en sån fantastisk mamma,mormor och farmor! <3



Elin

<3 skänker kärlek till min ängla.

2011-09-28 ▫ 21:01:11
http://doyathang.se
Emilie

2011-09-28 ▫ 21:32:08
http://emiliejohansson.blogg.se/
Jossan

Massa kramar på dig gumman! <3

2011-09-29 ▫ 11:59:49


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: