2011.09.22

Hahah idag måste jag ner på stan för att inhandla mer garn.. :P
jag stickade upp 2 garnnystan igår :)
Bra jobabt PG.

Idag skall jag även gå på ögonscreening med Memira.
Jag hoppas och ber till att mina ögon är så pass friska så jag kan göra en ögonoperation så jag slipper att bära glasögon eller kontaktlinser.
Det är väldigt dyrt men de tär helt klart värt varenda krona.

Jens skall väl komma förbi idag och hämta bilbarnstolen, Vicky skall nämligen ha den till sin lilla knodd som kommer i November.. GUD VAD JAG LÄNGTAR!
Det finns inget mysigare än små små bebisar!


Håller redan i mamma hårt..
(håller i min grimma)


Nu blir det städning så man vågar ta hem Jossan som skall äta middag här idag :)
Måste passa på medans min lilla yrpanna sover. :)



Jossan

Ja det ska bli så spännande att se hur det har gått med lägenheten och se hur lill-tjejen har växt. Hon kanske inte känner igen mig.. :( Mend et ska det bli ändrning på. Men skynda er med maten. Jag är HUNGRIG!!! ;D

Kram på er tokar! <3

2011-09-22 ▫ 18:39:51


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: