2011.09.21

Idag åkte jag till Birsta.
Det var otroligt härligt att bara vara jag och stumpis för en gång skull.
Dagens schema var att jag skulle hitta kläder till mig själv, jag visste ungefär vad jag skulle köpa så det var inte alls speciellt svårt.
Jag blev så himla irriterad när jag väl sprang där på Birsta, jag sökte och sökte efter ett bälte som bara är som en rem.
(vet att GinaTricot har sån på hemsidan men inte i butiken)
tror ni att jag hittade något?
såklart inte så då beslutade jag mig för att springa in på Pandurohobby och inhandla lite läderremmar och smycke för att göra ett eget, blev så mycket billigare också.
köpte ju självklart lite andra småsaker.
Kom hem med lite garn och lite grejer till mina nya örhängen jag pillar med.


120 cm så det är perfekt att knyta en snygg knut (använder ej kroken)

När vi väl kom hem så har vi bara busat och städat lite här hemma.. är så himla trött nu för tiden så jag orkar inte göra speciellt mycket.
Jag har ju självklart stickat lite också..det blir så himla fint! :)

Klänning till stumpan från HM
Poncho - Gina Tricot
Skinnleggins - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Lila BH - Gina Tricot



hahha Varga kan ÄNTLIGEN ha en liten rosett i håret.
Slipper folk tro att hon är en pojke?!?


Varga i lådan!
busunge!

nä,nu ska jag börja göra maten, henrik lär ju vara hemma strax.



2 minuter efter jag skrev det där vaknade Varga och är nu uppe.. suck.
laga mat i lugn och ro..vad e de?




Frida

Snygga grejer :) Alla tror att Elsa är en kille med. Även om jag har en rosa/röd tröja.

2011-09-22 ▫ 05:53:00
http://allgren.blogg.se/
Cattis

Sv: Det går lite trögt med virkningen just nu, har varit så jädrans trött de sista kvällarna.. Wilton är ju inne i 8-månaders-separationsångesten de senaste veckorna så det är VÄLDIGT jobbigt... :P

2011-09-22 ▫ 08:17:34
http://cattisenwiklund.blogg.se/
Elin

Haha. världens minsta rosett :D <3

2011-09-23 ▫ 20:11:35
http://doyathang.se


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: