2011.09.06

Sitter och klickar omkring på nätet och drömmer mig bort.
Kollar på massa utomlandsresor och den nya Buggan.
Jag lovar och svär när vi får ett syskon till Varga då SKA jag ha den nya Bugaboo Donkey.
Spelar ingen roll vad henrik säger :) hahha.
Den är ju äckligt dyr men den kan nog ha gått ner i pris om några år. :)
Tycker den är så otroligt snygg och smidig att man kan ha den som singel och duo vagn. :)
Det är ultimat.. man vill ju inte släpa på en dubbelvagn hela tiden om tillexempel Varga är på dagis.


Idag är det grått och trist ute..
ska försöka hinna med att städa idag och limma fast trappstegskydden.
Blir nog skit bra.
Nu har jag börjat ta före och efterbilder så ni får se sedan när vi är klar. :)
Tapetserade hallen igår nu är det bara panelen och lister kvar. :)
måste dock vänta med att pappa kommer hem från sthlm så vi kan åka o handla.. suck.
Igår satt Henrik o svor när han gjorde teorin..hoppas verkligen han börjar plugga nu så han får körkort.
Tänk vad det skulle underlätta våran vardag.

nä nu ska varga få gröt sen blir det en lång promenad med Kane.






NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: