2011.09.02

Tänk att det redan är september..
det är så himla grått och trist utanför fönstret.
Idag mår jag lite bättre.. har fortfarande en fruktansvärd huvudvärk och mår lite illa.
Idag ska jag försöka hinna med det vi inte gjort igår..

Blir så himla less.. så fort man har sagt att man skall hinna klart då kommer det hinder.
SÅ nu säger jag inget datum utan hoppas att jag blir frisk så jag kan fortsätta bli klar med lägenheten.
Men lär nog vila hela helgen så jag inte drar på mig nå mer skit.
Våran lägenhet är ju långt ifrån perfekt än.. men när vi köpte skiten så såg det ut som att det var någon som hade slaktat något i walk in closeten och det stog en skit äcklig frys där.
Jag önskar att man hade knäppt före bilder.

Igår kväll hämtade Henrik ett nytt skrivbord borta på Haparanda vägen, så nu har vi äntligen ett fint skrivbord som vi kan ha datorn på som inte tar upp hela väggen. :)


Nä, nu ska Varga få lite mat sen ska vi sätta oss framför tvn och inte göra ett skit.





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: